Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Learning Science through Practical Experimentation
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Πείραμα: Πώς ξεχωρίζουμε ένα βρασμένο από ένα άβραστο αβγό;
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Γιατί έγινε ο ουρανός κόκκινος με την σκόνη;
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Η Φυσική του πώς να κερδίζεις στο τσούγκρισμα των αυγών
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Θερινό Σχολείο Αστροφυσικής για μαθητές Γ' Γυμνασίου και Λυκείου
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Καλή Ανάσταση!
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σ. Τραχανάς :Πέντε Ιστορίες Και Ένα Δίδαγμα
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σ. Τραχανάς : Ζούμε σε μια γκαστρωμένη εποχή: μπορεί να γεννήσει ένα τέρας ή κάτι ελπιδοφόρο
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τα μαλλιά του τρελοεπιστήμονα!
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Φτιάξε την πρώτη φωτογραφική μηχανή | Τίνα Νάντσου
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τίνα, σίγουρα ενδιαφέρουσα η άποψη που διατυπώνει ο Καστοριάδης. Αυτό όμως δεν αφορά μόνο την εκπαίδευση. Ο έρωτας πάντα δημιουργεί "θετική" αύρα. Σίγουρα ο έρωτας (ή όχι) του δάσκαλου γι αυτό που κάνει κινεί τα νήματα της μάθησης. Στατιστικά, τουλάχιστον, αυξάνει τις πιθανότητες για ανταπόκριση στον έρωτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερκούρη θεωρώ ότι αν υπάρχει ο έρωτας από την πλευρά του δασκάλου αυξάνει πολύ τις πιθανότητες για ανταπόκριση! Προσωπικά έγινα φυσικός γιατί είχα την τύχη να γνωρίσω εκπαιδευτικούς ερωτευμένους με το αντικείμενό τους και τους ευγνωμονώ γιαυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή