Το μείζον ζήτημα; Η γκαουσιανή;
Γράφει ο συνάδελφος Σταύρος Κ.: «Οι καθηγητές Φυσικής στα δημόσια σχολεία, λόγω έλλειψης μαθητών, ταξιδεύουν σε 2-3 σχολεία για να συμπληρώνουν ωράριο... Οι φροντιστές κάνουν μάθημα σε άδεια θρανία γιατί τα παιδιά φοβούνται τη Φυσική και αλλάζουν κατεύθυνση... Οι καθηγητές πανεπιστημίου βλέπουν τα τμήματα Φυσικής σχεδόν χωρίς φοιτητές γιατί απλά κανένας δεν θέλει να σπουδάσει Φυσική...Μη μας ξυπνάτε όμως. Πρέπει πρώτα να λύσουμε το πρόβλημα με την κατανομή των βαθμολογιών και αν αυτή είναι γκαουσιανή ή όχι!» Το δικό μου σχόλιο: Πραγματικά, αυτό είναι το μείζον ζήτημα η γκαουσιανή ρε συναδελφοι;; Θελουμε να συνεχίσουμε να έχουμε στις Πανελλαδικές θέματα Φυσικής "αφυσικα" που δεν συναντώνται σχεδόν πουθενά διεθνως, ως μορφή εξέτασης για τους και καλα αριστους που ειναι ξεφτερια στα μαθηματικα κολπα; Μήπως πρέπει να μας απασχολήσει περισσότερο το γεγονός ότι ολοένα και περισσότερα παιδιά αντιμετωπίζουν τη Φυσική με φόβο, ακόμη και με απέχθεια και οτι αδειαζουν τα Τμηματα Φυσικής...