Ποιό ήταν το ευκολότερο ερώτημα στη Φυσική των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024;



Γιατί είναι το ευκολότερο; Διότι είναι το πρώτο πράγμα που μαθαίνει κάποιος που αποφασίζει να εμβαθύνει στην έννοια «κύμα», μια από τις πιο βασικές έννοιες της φυσικής. Με την απόδειξη αυτή ξεκινά την περιγραφή των κυμάτων το σχολικό βιβλίο της Γ Λυκείου:




Προφανώς το ερώτημα Γ2 του τρίτου θέματος!

Επειδή πολλά γράφονται και ακούγονται θα αναφέρω επιγραμματικά τα εξής:
● Δεν υπάρχει καθηγητής Φυσικής που να μην διδάσκει την απόδειξη της εν λόγω εξίσωσης όταν ξεκινά την διδασκαλία των κυμάτων.
● Ο μαθητής που δεν μπορεί να αναπαράγει την εξίσωση αυτή ανά πάσα στιγμή, δεν έχει κατανοήσει τίποτε από όσα το βιβλίο περιγράφει στη συνέχεια για τα κύματα.
● Αν κάποιοι μαθητές διδάχθηκαν την απόδειξη αυτή «για να λύνουν ασκήσεις», τότε σίγουρα μπορούν να την αναπαράγουν επίσης.
● Το γεγονός ότι στο Γ2 ζητήθηκε μία από τις λεγόμενες «Τριάντα αποδείξεις θεωρημάτων»(!!!) ύστερα από δεκαετίες, πρέπει να έδωσε μια ανάσα δροσιάς στους άτυχους μαθητές που είχαν να αντιμετωπίσουν το monstrosity των υπόλοιπων θεμάτων.
● Όποιος επισημαίνει ότι το θέμα αυτό ανήκει στην αδίδακτη ύλη δεν ξέρει τι του γίνεται.
● Πόσο ύποπτο είναι το γεγονός ότι ένας καθηγητής Φυσικής έβαλε το ίδιο ερώτημα με το Γ2 στις ενδοσχολικές εξετάσεις ή σε διαγώνισμα τετραμήνου; Όσο ύποπτο είναι το γεγονός να ρωτήσεις τους μαθητές σου πριν τις πανελλαδικές πόσο κάνει 1+1.
Ύποπτο (ή ανόητο) είναι να επικεντρώνεις την κριτική σου για τα φετινά θέματα Φυσικής στο ερώτημα Γ2. Στο ευκολότερο και κομψότερο ερώτημα των φετινών εξετάσεων.

ΠΗΓΗ:https://physicsgg.me/

Συμφωνω οτι η προσοχη μας μετατοπιστηκε άδικα σε μια ανοησια λόγω Πολάκη και ΕΦΣΥΝ και η ουσια είναι η τοποθετηση του καθηγητή Christos Touramanis για τα θεματα των Πανελληνιων Εξετασεων 2024.
""Τα θέματα αυτά δεν εξετάζουν ούτε την κριτική σκέψη, ούτε την βαθύτερη κατανόηση της φύσης. Αποτελούν διαγωνισμό δεξιοτεχνίας που χρειάζεται και χρόνο και ηρεμία ένα ΣΚ για να το απολαύσει κάποιος και μάλιστα με παρέα (ομαδική άσκηση).
Το θέμα με το σχήμα που προκαλεί ζαλάδα σε εξετάσεις με στενό χρονικό περιθώριο και φοβερή πίεση αφού κρίνεται το μέλλον των παιδιών αποτελεί έκφραση σαδισμού, και αυτή είναι η ηπιότερη έκφραση που μπορώ να βρω. Το να κρύψω την συχνότητα μέσα σε έναν τύπο δεν εξετάζει αν ο μαθητής καταλαβαίνει πως δουλεύει το μαύρο σώμα αλλά ποιος έχει γερά νεύρα, ψυχραιμία και είναι καλός στο κυνήγι θησαυρού.
Εάν εγώ στον Ηλεκτρομαγνητισμό του τρίτου έτους βάλω τέτοια θέματα-σπαζοκεφαλιές ο εξωτερικός εξεταστής του τμήματος θα μου τα γυρίσει πίσω. Η σαφήνεια και καθαρότητα στις ερωτήσεις είναι απαιτούμενο στα θέματα που βάζουμε. Τα άλλα είναι εκβιασμός της κοινωνίας ώστε να ακουμπάει τις οικονομίες της, συχνά αιματηρές, στα φροντιστήρια. Απωθεί τα παιδιά αφού εξαφανίζει την ομορφιά της φυσικής κάτω από σχολαστικισμους και βυζαντινισμούς."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις