Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Learning Science through Practical Experimentation
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Πείραμα: Πώς ξεχωρίζουμε ένα βρασμένο από ένα άβραστο αβγό;
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Πώς θα φτιάξετε το δικό σας τσίπουρο από βιολογικό κρασί
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ι. Δαγκλής:Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Επιστημονική Φαντασία
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σήμερα κορυφώνεται η βροχή των διαττόντων Λεοντιδών.
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Stephen Hawking: Πώς να φτιάξετε μια μηχανή του χρόνου,
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Κατασκευή: Αυτοσχέδιο δυναμόμετρο
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τι είναι ο λιθοσφαιρικός σταλαγμός;
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Πώς λειτουργεί ένα πυρηνικό εργοστάσιο;
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ποιός είναι ο μεγαλύτερος γνωστός πρώτος αριθμός;
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τίνα, σίγουρα ενδιαφέρουσα η άποψη που διατυπώνει ο Καστοριάδης. Αυτό όμως δεν αφορά μόνο την εκπαίδευση. Ο έρωτας πάντα δημιουργεί "θετική" αύρα. Σίγουρα ο έρωτας (ή όχι) του δάσκαλου γι αυτό που κάνει κινεί τα νήματα της μάθησης. Στατιστικά, τουλάχιστον, αυξάνει τις πιθανότητες για ανταπόκριση στον έρωτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερκούρη θεωρώ ότι αν υπάρχει ο έρωτας από την πλευρά του δασκάλου αυξάνει πολύ τις πιθανότητες για ανταπόκριση! Προσωπικά έγινα φυσικός γιατί είχα την τύχη να γνωρίσω εκπαιδευτικούς ερωτευμένους με το αντικείμενό τους και τους ευγνωμονώ γιαυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή