Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Learning Science through Practical Experimentation
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Κατασκευή: Χαρταετός
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Χαμένοι στα ουράνια: Οι αστροναύτες που κόλλησαν στο Διάστημα
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Θέματα Διαγωνισμού Φυσικής “Αριστοτέλης” 2025
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Πύραυλος από χαρτόνι II
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Μ. Σαριδάκης: Γιατί ήταν λάθος φυσική όσα υποστήριξε ο κ. Κάπος για τα Τέμπη;
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Πείραμα: Πώς ξεχωρίζουμε ένα βρασμένο από ένα άβραστο αβγό;
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Στέφανος Τραχανάς: Κβαντομηχανική Λυκείου
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Αποφασίζουμε ότι ο αριθμός π ισούται με 3,2 ακριβώς
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Διαστημόπλοιο από χαρτόνι
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τίνα, σίγουρα ενδιαφέρουσα η άποψη που διατυπώνει ο Καστοριάδης. Αυτό όμως δεν αφορά μόνο την εκπαίδευση. Ο έρωτας πάντα δημιουργεί "θετική" αύρα. Σίγουρα ο έρωτας (ή όχι) του δάσκαλου γι αυτό που κάνει κινεί τα νήματα της μάθησης. Στατιστικά, τουλάχιστον, αυξάνει τις πιθανότητες για ανταπόκριση στον έρωτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερκούρη θεωρώ ότι αν υπάρχει ο έρωτας από την πλευρά του δασκάλου αυξάνει πολύ τις πιθανότητες για ανταπόκριση! Προσωπικά έγινα φυσικός γιατί είχα την τύχη να γνωρίσω εκπαιδευτικούς ερωτευμένους με το αντικείμενό τους και τους ευγνωμονώ γιαυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή