Απόψεις για την «ανακάλυψη» του Νεύτωνα.


Αν παίρναμε μια συνέντευξη από τους σύγχρονους του Νεύτωνα, για την βαρύτητα, τι θα … ακούγαμε;

Leibniz,: Όταν ο Ισαάκ για πρώτη φορά μου εξήγησε τη θεωρία της βαρύτητας, θυμάμαι να εντυπωσιάστηκα. Όχι από τη θεωρία, για την οποία θα μπορούσα να πω ότι, ουσιαστικά λέει ότι τα πράγματα πέφτουν κάτω. Αλλά σίγουρα με το όνομα. Βαρύτητα . Αυτό δίνει μια άλλη διάσταση. Είναι δυνατό. Ήξερα ότι θα ήταν επιτυχία.

Edmond Halley, : Ο Isaac είναι απόλυτη ιδιοφυΐα, όταν πρόκειται για branding. Θέλω να πω, όλοι γνωρίζαμε ότι τα πράγματα πέφτουν. Δεν ήταν ακριβώς αυτό το θέμα. Αλλά ήταν ο πρώτος που το πούλησε πραγματικά . Και η ιστορία για το μήλο που πέφτει από το δέντρο; Αυτό ήταν μια ωραία πινελιά.

Voltaire, : Θα μπορούσα να ανακαλύψω τη βαρύτητα. Πιστεύετε ότι ένα μήλο δεν είχε πέσει ποτέ από ένα δέντρο και δεν με είχε χτυπήσει στο κεφάλι; Μαντέψτε ότι αυτό μου συμβαίνει όλη την ώρα. Μεγάλο ζήτημα.

Leibniz : Πρέπει να παραδεχτώ, ότι μου δημιουργεί έκπληξη από το πόσο γρήγορα τραβούσε η βαρύτητα. Δεν το καταλαβαίνω ακόμα εντελώς. Όχι η θεωρία – κατανοώ σίγουρα τη θεωρία, η οποία είναι και πάλι, πολύ απλή. Απλά δεν καταλαβαίνω πώς έγινε ένα τέτοιο φαινόμενο. Αλλά τέλος πάντων. Υπάρχουν άνθρωποι, όπου κάτι τέτοιο τους αρέσει.

Halley : Κοίτα, το έχω. Η θεωρία της βαρύτητας του Ισαάκ ήταν πιο προσιτή από κάποια από τα θέματα που απασχολούμαι. Είμαι μεγαλύτερος επιστήμονας. Είναι ωραίο ότι βρήκε τόσο μεγάλο κοινό, αλλά αυτό δεν είναι ο πρωταρχικός στόχος όλων.

Voltaire : Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω κάτι. Έχω μια μηλιά, στην πίσω αυλή μου, κάτω από την οποία κάθομαι συχνά. Είναι ένα φοβερό δέντρο. Έχει μια ασθένεια ή κάτι τέτοιο. Τα μήλα συνεχώς πέφτουν πάνω στο κεφάλι μου. Το μισώ αυτό το δέντρο! Τι συζητήσαμε πάλι; Α!!! Σωστά. Για τον Νεύτωνα. Αυτός ο τύπος είναι μια χαρά.

Leibniz : Παρατήρησα ότι ο Ισαάκ άρχισε να κάνει αυτά τα πράγματα σε πάρτι όπου θα εμφανιζόταν και θα παρουσίαζε τον εαυτόν του ως «ο Ισαάκ Νεύτωνας, ο τύπος βαρύτητας.» Και τότε θα έκανε αυτό το μικρό χτύπημα, σαν να ήταν αμήχανος.

Halley : Αν είχε περάσει γύρω από τον εαυτό του «ο Isaac Newton, ο τύπος που παρατήρησε ότι τα πράγματα πέφτουν κάτω» πιθανότατα δεν θα είχε πάρει τόση προσοχή. Αλλά όλα είναι θέμα δικτύωσης…. Και ας πούμε απλά ότι υπάρχει ένας συγκεκριμένος τύπος ανθρώπου που πραγματικά το καταλαβαίνει.


Leibniz : Δεν θέλω να νομίσετε ότι ζηλεύω. Δεν είμαι τέτοιος. Αλλά έχω εφεύρει την αριθμομηχανή, την οποία οι άνθρωποι πιθανότατα θα χρησιμοποιούν για τους επόμενους αιώνες που έρχονται. Έτσι, και οι δύο έχουμε εφεύρει πράγματα. Είναι εντάξει.

Halley : Γνωρίζατε ότι έχω χρηματοδοτήσει την έρευνά του για τους Τρεις Παγκόσμιους Νόμους της Κίνησης; Πώς κατάφερε να με πείσει για να του δώσω χρήματα γι ‘αυτό; Ο τύπος είναι πολύ γοητευτικός. Θέλω να πω, κοιτάξτε αυτά τα χάλια: «Ένα αντικείμενο σε ηρεμία παραμένει σε ηρεμία και ένα αντικείμενο σε κίνηση παραμένει σε κίνηση.» Έτσι, βασικά, τα πράγματα παραμένουν όπως είναι, εκτός αν αλλάξει κάτι. Μεγάλος. Πολύ καλή, πολύ συγκεκριμένη ανακάλυψη. Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε Ισαάκ!!!

Voltaire : Είχα πραγματικά τη δική μου ανακάλυψη σχετικά με τα μήλα, που ήταν ότι όταν ένα μήλο πέφτει από ένα δέντρο και σας χτυπά στο κεφάλι, ο χυμός βγαίνει από το μήλο. Για μένα, αυτό φαίνεται πιο ενδιαφέρον από όλα αυτά που γράφει ο Νεύτωνας.

Leibniz : Επίσης, εμείς οι δύο εφεύραμε το λογισμικό ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο, και με κατηγορούσε για λογοκλοπή, αλλά ας μην μπει σε αυτό το σημείο τώρα. Και πάλι, είναι ωραία και είμαι καλά.

Halley : Μάλλον δεν ήμουν σαφής σχετικά με τους κανόνες για το τι ακριβώς αποτελεί μια ανακάλυψη. Όπως, μπορεί να είναι ένα τίποτα; Απλώς λέτε κάτι που βλέπετε και του δίνετε ένα πιασάρικο όνομα και τότε όλοι σας χαιρετούν σαν ιδιοφυΐα; «Γεια σου, μόλις βρήκα έναν νέο νόμο. Ονομάζεται νόμος του. . . Πίνακα. Δηλώνει ότι ένας πίνακας θα παραμείνει ένας πίνακας, εκτός αν σπάσει ή κάτι τέτοιο. «Πω πω. Τόσο έξυπνο!!!

Leibniz : Αναφέρω ότι έχω εφεύρει την αριθμομηχανή pinwheel; Βεβαιωθείτε ότι το έχετε συμπεριλάβει σε αυτό που αναφέρετε.

Voltaire : Την πρώτη φορά που ένα μήλο με χτύπησε στο κεφάλι; Υποθέτω ότι ήμουν περίπου επτά χρονών. Κάποιος έριξε ένα σάπιο μήλο από ένα παράθυρο και-blam! Και αυτό μου συμβαίνει τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, από τότε. Είναι η κατάρα μου και είμαι σίγουρος ότι είναι κατά κάποιον τρόπο σφάλμα του Isaac Newton.

Halley : Ανακάλυψα έναν γαμημένο κομήτη. Αυτή είναι μια ανακάλυψη!!!


Isaac newton: Μιλήσατε με ποιον; Ω, ναι, τους θυμάμαι! Συνήθιζα να κάνω επιστήμη μαζί τους, παλιότερα όταν ήμουν επάνω. Τι συνέβη με αυτούς τους τύπους;


πηγή: New Yorker

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις