Πρωθυπουργός της Ρωσίας Ευκλείδεια γεωμετρία όχι επιχειρηματικότητα
«Γιατί πρέπει οι μαθητές να ασχολούνται με προβλήματα επιχειρηματικότητας στο σχολείο;» αναρωτήθηκε ο Mishustin.
Και στη συνέχεια πήρε την κιμωλία και έθεσε το εξής πρόβλημα γεωμετρίας:
Δεδομένου ενός κύκλου, μιας διαμέτρου του και ενός τυχαίου σημείου στην περιφέρεια του κύκλου (με κόκκινο στο σχήμα), να φέρετε από το κόκκινο σημείο μια κάθετο στην διάμετρο του κύκλου (την διακεκομμένη που σημειώνεται με πράσινο στο σχήμα), χρησιμοποιώντας μόνο ένα χάρακα που δεν είναι βαθμονομημένος.
Ο Mishustin, ο οποίος σπούδασε μηχανικός, είπε στη συνέχεια: ‘Μου φαίνεται ότι στην ηλικία σας θα ήταν καλό πρώτα να διδαχθείτε τα θεμελιώδη. Κι όταν αποκτήσετε βασικές γνώσεις μαθηματικών, φυσικής, χημείας, θα μπορείτε να λύνετε οποιαδήποτε προβλήματα, συμπεριλαμβανομένων και αυτών των επιχειρήσεων’.
η απάντηση του προβλήματος θα δημοσιευθεί ΕΔΩ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου