Δεν είναι θέμα έλλειψης παιδείας οι αντιεπιστημονικές απόψεις αλλά θέμα ταυτότητας


Δεν είναι θέμα έλλειψης παιδείας οι αντιεπιστημονικές απόψεις αλλά θέμα ταυτότητας


"Κουράστηκα να ακούω αντι-επιστημονικές μπαρούφες για τον ιό. Μα σχολείο δεν πήγαν; Καθόλου μυαλό δεν έχουν;!"
Ξέρω ότι θα ακουστώ γραφικός αλλά: "δεν είναι θέμα παιδείας, ούτε επιστημονικής σκέψης, ούτε θέμα φροντιστηρίων, ούτε λογικής, ούτε ημιμαθειας, ούτε, ούτε, ούτε..."
Τι είναι; Είμαι θέμα ταυτότητας, είναι θέμα του "πού ανήκω", με ποιους ανθρώπους θέλω να είμαι κοντά, ποια είναι η αγέλη μου;!
Είχα γράψει νομίζω και στο παρελθόν την πρόταση μου για ένα ντοκιμαντέρ που λάτρεψα: Behind the curve. Δείχνει την ζωή των ανθρώπων που πιστεύουν ότι η Γη είναι επίπεδη, και πώς γίνεται να πιστεύουν σε αυτό.
Όταν τόσο εύκολα πια ξεκοβουμε κόσμο από τις ζωές μας, όταν το "δεν προλαβαίνω" και το "δεν έχω χρόνο" αφήνει πίσω κόσμο ξεκομμένο... είναι το μόνο λογικό να προσπαθούν αυτοί οι άνθρωποι να βρουν αλλού σπίτι. έτσι δημιουργούνται οι σεκτες και οι οργανώσεις. έτσι οδηγούνται οι άνθρωποι στον παραλογισμό.
Αν υπάρχουν ευθύνες από την μεριά της επιστημονικής κοινότητας αυτές είναι ότι δεν είμαστε κοινότητα! δεν τα πάμε καθόλου καλά με το να προσεγγίσουμε κόσμο να έρθει να γίνει μέλος. προτεραιότητα μας γίνεται η ανακάλυψη της γνώσης και "άντε!" οριακά η μεταλαμπαδεύσει της. αλλά δεν είναι αρκετό! πρέπει να δημιουργήσουμε και μια κοινότητα που δέχεται και τους μη καλύτερους και τέλειους! και όχι να είμαστε σε ένα μόνιμο ανταγωνιστικό πνεύμα για την πρωτιά.
πολλοί θα θυσίαζαν την λογική και το δίκαιο για την οικογένεια και την αγέλη. γιατί ξεχνάμε ότι πάνω από όλα είμαι κοινωνικά ζώα. είμαστε άνθρωποι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις