Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Learning Science through Practical Experimentation
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Κατασκευή: Χαρταετός
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Μ. Σαριδάκης: Γιατί ήταν λάθος φυσική όσα υποστήριξε ο κ. Κάπος για τα Τέμπη;
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Χαμένοι στα ουράνια: Οι αστροναύτες που κόλλησαν στο Διάστημα
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Θέματα Διαγωνισμού Φυσικής “Αριστοτέλης” 2025
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Κατασκευή: Χαρταετός
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Πείραμα: Πώς ξεχωρίζουμε ένα βρασμένο από ένα άβραστο αβγό;
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Πύραυλος από χαρτόνι II
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Στέφανος Τραχανάς: Κβαντομηχανική Λυκείου
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Αποφασίζουμε ότι ο αριθμός π ισούται με 3,2 ακριβώς
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τίνα μου έφτιαξες τη διάθεση. Ίσως το πιο αστείο πράγμα που έχω δει τελευταία. Έχεις πληροφορία που μπορώ να κάνω αίτηση να δουλέψω μαζί του; Κι ας με φάει η ξενιτιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω περισσοτερα. Το ψάρεψα σε διεθνές σάιτ φυσικής και το αναρτησα γιατί και εμένα μου έφτιαξε την μερα. Αν μαθω κάτι θα σου πω!
ΑπάντησηΔιαγραφή