Σύγχρονη φυσική για μικρά παιδιά

Κβαντική Φυσική, Η επιστήμη των πυραύλων και Αστροφυσική για παιδιά!

Μόλις κυκλοφόρησαν από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ. Η μετάφραση έγινε από εμένα με πολύ κέφι και μεράκι. Από την πρώτη στιγμή που είδα τη σειρά στο Amazon είχα ζηλέψει.

Και ο Mark Zuckerberg διαβάζει στην κόρη του την Κβαντική Φυσική για παιδιά!



Οταν μου προτάθηκε από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος να μεταφράσω τα βιβλία στα Ελληνικά, αν και ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος, αποφάσισα να το κάνω , γιατί πιστεύω σε αυτά τα βιβλία. Είναι πολύ καλογραμμένα, με σωστή φυσική, ωραία εικονογράφηση, απλά, έχουν χιούμορ και παρουσιάζουν με έναν πολύ έξυπνο τρόπο τη σύγχρονη φυσική για παιδιά (αλλά και για μεγάλους). Πιστέψτε με δεν θα το μετανιώσετε αν τα διαβάσετε. Εγώ πάντως διασκέδασα πολύ τη μετάφραση και περιμένω πώς και πώς να δουλέψω τα βιβλία με τους μαθητές μου αλλά και να τα χρησιμοποιήσω ως υλικό στις διαλέξεις μου.
Ευχαριστώ πολύ την Olympia Triantakati, την Ioanna Ragoussi και τον Karatzikos Stavros για την πολύτιμη βοήθεια.


Διαβάστε το αφιέρωμα του Perimeter Institute για τα συγκεκριμένα βιβλία
https://insidetheperimeter.ca/noethers-theorem-kindergart…/…



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις